Chillen in LA - Reisverslag uit Venice Beach, Verenigde Staten van qingbai7insandiego - WaarBenJij.nu Chillen in LA - Reisverslag uit Venice Beach, Verenigde Staten van qingbai7insandiego - WaarBenJij.nu

Chillen in LA

Door: Cindy Lammers

25 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Venice Beach

Maartje, Ruben en ik kennen elkaar van de Amsterdam-groep. Toen bekend werd dat we definitief zouden meegaan naar San Diego besloten we al snel om enkele dagen eerder te gaan. Rustig opstarten en wennen aan het tijdsverschil van 9 uur, was het idee. En zo vertrokken wij op 22 oktober naar Los Angeles. Stad van de rich & famous. Van strand, zee, zon en surf dudes. De afgelopen dagen reden we door filmsets, door scènes bekend van tv-series. We wandelden, surften, beoordeelden de LA-keuken (duim omhoog) en leerden elkaar beter kennen buiten de schoolklas om. Intussen praatten we veel over ons toekomstige vak van acupuncturist.
Vandaag stappen we in onze cabrio (hoe tof is dat?!) om naar San Diego te rijden. Via de pittoreske kustweg Highway 1 zodat we onderweg nog wat highlights kunnen aantikken. In de avond onze eerste ontmoeting met de rest van de groep. Dan gaat het echt beginnen. We hebben er zin in!

P.S. Via Airbnb huurden we een appartement op kruipafstand van Venice Beach en de superleuke hippe straat Abbot Kinney. Bijgevoegd wat foto's van onze eerste dagen...